Jeśli chcesz zgłosić szkodę lub uzyskać informacje o etapie jej rozpatrywania, skorzystaj z infolinii InterRisk Kontakt (22) 575 25 25 lub wejdź na stronę: Zgłoś szkodę.
INS GROUP Przedstawicielstwo Generalne InterRisk
UL. WARSZAWSKA 21 LOK. 12 (II PIĘTRO) 25-512 KIELCE
Na podstawie art. 22 ust. 1-4 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 roku o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. U. z 2018 r. poz. 650) informujemy, że:
→ INS Group Spółka z o.o. Sp. k., adres: ul. Warszawska 21/12, 25-512 Kielce, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000500651, NIP 6572364769 jest agentem ubezpieczeniowym w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, zwanym dalej „Agentem”; InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group z siedzibą przy ul. Stanisława Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000054136, NIP 5260038806, REGON 010644132, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 137 640 100,00 zł, działający na podstawie zezwolenia Ministra Finansów DU/905/A/KP/93 z dnia 5 listopada 1993 r.
→ Agent wpisany jest do rejestru agentów pod numerem 11150811/A. Rejestr agentów dostępny jest na stronie internetowej: https://au.knf.gov.pl/Au_online/, po kliknięciu w ikonę „Szukaj agenta”;
→ W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia lub umowy gwarancji ubezpieczeniowej Agent otrzymuje wynagrodzenie: prowizję dowolnego rodzaju uwzględnioną w kwocie składki ubezpieczeniowej.
→ Ma Pani/Pan możliwość złożenia reklamacji w siedzibie Agenta w formie pisemnej (osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera) albo ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu 41 246 00 46 lub w siedzibie Agenta. Agent udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni;
→ Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu, uposażonemu i uprawnionemu z umowy ubezpieczenia będącego osobą fizyczną przysługuje prawo skierowania wniosku do Rzecznika Finansowego o podjęcie czynności. Konsumentom przysługuje prawo do zwrócenia się o pomoc do miejskich i powiatowych rzeczników konsumenta;
→ Agent podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.